علیمردانی:سپاه پاسداران از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی........
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 271
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
 

سپاه پاسداران مستحكم ترین سنگر دفاع از آرمانهای الهی نظام جمهوری اسلامی است

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مستحكم ترین سنگر دفاع از آرمان های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مهمترین عوامل خنثی سازی توطئه های دشمنان در طول بیش از سه دهه گذشته بوده است.

سپاه پاسداران مستحكم ترین سنگر دفاع از آرمانهای الهی نظام جمهوری اسلامی است

دكتر محسن علیمردانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به نقش و جایگاه رفیع سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی

اشاره كرد و افزود : پاسداران انقلاب اسلامی با وجود هجمه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، با داشتن بصیرت و معرفت، توانسته اند پرچمدار دفاع از انقلاب و نظام اسلامی باشند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران با خدمت در عرصه های نظامی و امنیتی، عمرانی و سازندگی، فناوري‏هاي علمي و دفاعي، تحقق بسیج و ارتش بیست میلیوني ، عرصه‏هاي فرهنگي و سیاسي ، منشا اثر و خدمات بزرگی برای انقلاب بوده و نقش بی بدیلی در تداوم عزت و اقتدار كشور ایفا كرده است.

علیمردانی تبلور ارزش‏ها و معیارهاي دیني، مردمي‏بودن، ولایي‏بودن و شهادت‏طلبي از ویژگي و شاخصه‏هاي برجسته

پاسداران انقلاب اسلامی عنوان كرد.

وی یادآورشد: كارنامه پر افتخار سپاه پاسداران در عرصه‏هاي مختلف، امیدهاي فراواني را در مسؤولان نظام و همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان ایجاد كرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه باید با بهره‏گیري از تدابیر رهبر معظم انقلاب خود را آماده فداكاري در عرصه‏هاي انقلاب و نظام اسلامي نماید و با شناخت فرصتها و تهدیدهاي فراروي انقلاب و اشراف اطلاعاتي بر ظرفیت‏ها و آسیب‏هاي نظام، در دهه چهارم انقلاب اسلامي با پشتوانه و تجربه بیش از سه دهه گذشته ، دستاوردهاي بزرگتري را برای نظام جمهوري اسلامي و ملت‏هاي اسلامي به ارمغان آورد.

علیمردانی گفت: سپاه نهاد ارزشمندی است كه در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داشته است و تاكیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد عملكرد سپاه مؤید اصالت و اهمیت این نهاد انقلابی است.




:: برچسب‌ها: علیمردانی:سپاه , پاسداران , از , بزرگترین , دستاوردهای , انقلاب , اسلامی , , , , , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.